OCH SÅ VAR DET HÖST

2009-03-16, 20:49:26 / Kategori: Allmänt
Nu piskar regnet mot fönstrena. Jag känner mig själv så väl. Om vädret är likadant imorgon kommer det sitta låååångt inne att åka till stan. Då kryper jag antagligen bara ner i sängen och skjuter på det igen.
Borde verkligen komma iväg. Nu är det jobbigt att ta sig runt märker jag. Ingen speedy Gonzales direkt. Idag har jag haft ont i bäckenbenet hela dagen, misstänker att det är minimänniskan som ihärdigt borrar sitt huvud djupare och djupare neråt. Bara han stannar där inne. Undrar hur det skulle vara att bli förlöst med ett akutsnitt. Kanske lite spännande ändå, det skulle ju gå fort. Jag skulle slippa vänta, otålig som jag är.

Fick förresten hem den där gula sparkdräkten med dödskallen på idag. Den var så himla fin, helt ny tror jag. Den får nog åka med till BB så kan det vara första kläderna lille prinsen får på sig. Mjukt och skönt.


♥ 23 dagar kvar ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: