TANDVÄRK

2009-03-30, 13:24:02 / Kategori: Allmänt
Jag har ont i en tand tror jag. Eller om det bara är tandköttet runt omkring som är irriterat... Det är så svårt att avgöra. Ont som fasen gör det i alla fall, och jag kan knappt tugga maten. Funderar på att ringa tandläkaren, men innerst inne hoppas jag att det ska gå över. Om jag ens har tur att hinna få en tid denna veckan, så undrar jag hur det ska gå att peta med en massa vassa verktyg inne i munnen på mig nu. Med tanke på hur känsligt tandköttet är och hur det blöder bara jag borstar tänderna, så lär det bli rena blodbadet hos tandläkaren. Å andra sidan dröjer det ju sen efter förlossningen tills jag kan gå till tandläkaren. Åh vad svårt...
Ska ta en Alvedon nu och se hur det känns, annars får jag väl ringa imorgon och se om jag kan få en akuttid.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-30 / 16:20:41

Ajda, det där låter inte alls trevligt :o( Jag borde också gå till tandläkaren men skjuter på det hela tiden..




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: