TILLBAKA TILL SÄNGEN?

2009-03-03, 09:58:16 / Kategori: Allmänt
Det är grått och regnigt ute idag, och jag tänker inte ens sticka ut näsan. Vi går fortfarande runt i pyamas här hemma. Tindra har ju studiedag, så det finns ingen anledning till att stressa. Hon vaknade vid sju när Jocke åkte till jobbet, men då skonade han mig genom att dra igång Bolibompa på datorn, och sen satt hon där till nio när jag vaknade. Tyst som en mus. Antagligen för att hon inte ville väcka mig och riskera att vara tvungen att sluta spela.
Nu fick hon ett spontant infall att städa och röja i sin kista där hon har alla spel och ritgrejer. Helt utan påverkan av mig. Tur att hon följer i mina fotspår och inte i Jockes ;)

Tänkte slänga ihop en frozen cheesecake idag, plus att Tindra ska få göra några små kakor med glasyr. Sen finns det väl alltid tvätt att ta hand om.
Jocke kommer nog hem tidigt, de hade nästan inget kvar på jobbet att göra. Men har vi tur så blir inte hans hemmavaro så lång, intervjun är ju imorgon. Jag tror det kommer gå bra. Får han jobb så ska vi fira!

Dags att göra lite nytta!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: