USCH DÅ

2009-03-05, 10:10:30 / Kategori: Allmänt
För skojs skull ställde jag mig på vågen i morse, mest för att få ett litet hum om var man ligger nu. Inte nån hysteriskt rolig upplevelse som framkallade skrattattacker kanske. Men men, å andra sidan är det väl inte helt oväntat nu på slutet. Det är väl nu man lägger på sig mest. Att jag i tillägg till detta göder mig själv och Elliot med en massa goda saker kanske också gör sitt.
När jag kollade på filmen från när Tindra föddes häromdagen så kunde jag i alla fall trösta mig med att jag inte ser ut så där denna gången. Hade lika många hakor som en fransk bulldog. Det var nästan lite traumatiskt att se på. Jag undrar dessutom varför ingen i min omgivning inte hade mage att säga till mig att sluta äta?! Fy på er!!


Det här är jag för sex år sedan, dagen innan jag födde Tindra.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: