VAD I HELSKOTTA?!

2009-03-13, 07:06:00 / Kategori: Allmänt
Jag vet inte själv varför jag sitter vid min blogg vid denna tiden på dygnet? Har varit vaken sedan 3.30 och legat och vridit mig i sängen. 6.15 vaknade Tindra som i natt har sovit bredvid mig. Jocke blev förpassad till hennes säng igår, eftersom han är sjuk. Igen ja. Så fort Tindra slår upp ögonen så sätter pratmaskinen igång, och det var inte tyst i 3 sekunder. Lika bra att gå upp och ge henne frukost. Då är det i alla fall tyst några minuter medans hon tuggar.

Massa snö ute, men det är också 3.5 plus. Som väntat med andra ord. Dagen bjuder alltså på en massa slask. Härligt...

Ska lägga mig igen när Tindra har gått till skolan. Det strider mot mina principer att somna efter 23.30 och sedan vakna 3.30 igen. Känns inte alls bra i själen...

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-13 / 07:55:51

Du behöver nog ta igen en hel del sömn låter det som. Min kropp ville också sova i morse. Vaknade av klockan 05.50 men tyckte att jag kunde snooza lite. Helt plötsligt vaknade jag igen och klockan var då 06.35...PANIK! Bussen går 06.43..men jag slog rekord hemma och var klar till nästa buss vid 06.53. Kors i taket! Så sov lite åt mig me är du gullig ;o)



Kramar ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: