VÅRPROMENAD

2009-03-18, 16:09:10 / Kategori: Allmänt
När jag hämtade Tindra i skolan så passade vi på att ta en promenad till 7eleven i solskenet. Jag fick så himla ont på vägen dit, så vi gick jättelångsamt. När vi kom fram var solen borta. Men vi köpte ändå varsin glass och varsin god kaka som vi tog med hem.





En vaniljdonut till Tindrisen och en brownie till preg mamman!


Bjuder även på en bild på en riktigt gravidpluffsig mamma och en lätt sinnessvag dotter :)


 

Vilka underbara vårtecken! Hurra!! Videkissarna har vaknat.






När vi kom hem var det bara att sätta tänderna i de goda kakorna! Jag fick sammandragningar de luxe, så det blir till att vila resten av dagen. Inte ens en promenad i snigeltempo verkar funka nu för tiden. Nu blir det Alvedon och soffan i vågrätt läge.


♥ 21 dagar kvar ♥

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-18 / 17:27:03

Sv: Vad mysigt ni verkar ha haft det iallafall, jättefina foton! :)

Ang RS-virus - jag är jättenojjig vad gäller det, och tar inte med Bella in på stora varuhus, är det så att vi MÅSTE handla så går vi till butiken så tidigt som möjligt då det är minst folk - och är det kalas eller annan större folksamling på gång som vill träffas är jag jättenoga med att alla måste vara helt friska för att vi ska komma. Sen är det ju såklart jättesvårt att skydda helt med tanke på storasyskon som drar hem smittor från dagis/skola (Oliver börjar på Dagis i början av April) - men handsprit är något vi konsumerar väldigt här hemma just nu, så vi försöker så gott vi kan att skydda oss/Isabella!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-03-18 / 20:14:52

Vilket vårigt inlägg (bilderna bidrog väl också till vårstämningen)! Men inte får du fresta mig med donuts och såna godsaker, här i Istanbul så lär man inte hitta en donut även om man vänder på varenda gatusten... :S

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-03-18 / 22:34:13

Va fina ni är, och väldigt lika:-)

Underbara vårbilder... nu längtar man lite extra!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-19 / 10:56:34

Du har en award att hämta i min blogg :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: