VET NI VAD

2009-03-11, 20:40:13 / Kategori: Allmänt
Jag ska faktiskt hoppa i säng alldeles strax. Nu för tiden känns det som om jag inte kan få nog med sömn, så för en gångs skull ska jag lägga mig tidigt. Idag har jag inte sovit mitt på dagen som jag brukar (ja jag vet att det är tantfasoner) och det märks nu. Är ganska seg i kolan.
Imorgon blir det nog inte heller nån tupplur, för Tindra kommer hem tidigt från skolan. Lite senare på eftermiddagen ska vi åka och äta sushi. Längtar redan, det ska bli sååå gott!

Hade nog inget direkt viktigt eller intressant att skriva här ikväll. Ser bra ut för Frölunda förresten. Det gillar vi! Nu ska jag ta min bok och lägga huvudet på kudden. God natt mina kära läsare!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-12 / 08:27:34

Lyxigt med små tupplurar på dagarna. Önskar att jag hann med de också. Funderar lite på att trappa ner till 50% på jobbet för jag är verkligen helt slut om dagarna. Verkar inte spela någon roll hur mkt man sover heller =(



Kramar ♥

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-12 / 10:50:28

Ja du har helt rätt..man kanske borde trappa ner. Dock försvinner chefen på semester kommande vecka så jag måste finnas här som enda ansvarig.Men sen så kanske jag kan börja jobba hemifrån. Bara att få sova lite längre på morgonen skulle vara underbart!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: