BAKA BAKA = ÄTA ÄTA

2009-05-14, 21:13:45 / Kategori: Allmänt
  

Idag bakade Tindra och jag muffins. Vi skulle gjort en tigerkaka, men ändrade om lite i planerna och gjorde tigermuffins istället. Det går mycket snabbare för små muffins att bli färdiga, och jag var sugen på nybakat :)
Tindra stog för vispandet, men lämnade över det efter en stund när hon fick ont i armen.

Lillebrorsan var så oengagerad man kunde vara. Han låg på golvet och tittade på Nicke Nyfiken istället.








Snart är det helg igen. Jag hinner inte med. Och på lördag ska jag till tandläkaren tidigt på morgonen. Mår illa av bara tanken redan nu. Bläh... Fast jag kom på att den tanden jag trodde jag hade ont i kan det inte vara, för den är provisoriskt rotfylld. Man kan ju inte ha ont i "döda" ting.
Och så får man ju ångest över alla pesetas som man måste betala till tandläkaren också. Skamligt!

Nu ska jag i alla fall heja på Norge i semifinalen i ESC.

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-05-14 / 21:20:32

Tandläkaren på en Lördag???

Annars håller jag med, jag hatar att gå dit.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-05-15 / 10:23:56

Mysiga bilder! Tandläkaren är aldrig kul!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: