FULL FART!

2009-05-17, 21:26:32 / Kategori: Allmänt
Det känns som om vi inte varit hemma på hela helgen. Det har vi knappt i och för sig. Flängt fram och tillbaka både igår och idag.
Gårdagens tandläkarbesök var över på ett nafs. Jag var där i ungefär 5 minuter, men ska tillbaka om en vecka. Tanden ska dras ut, så han ville ha lite längre tid på sig. Skönt att få det gjort, men lite läskigt samtidigt.
Efter tandläkaren så åkte vi till mina föräldrar i husvagnen. Vi var sugna på att göra en utflykt, men hade inte så många andra förslag, så det blev husvagnen som vanligt. Mormor och morfar blev glada över lite Elliotbesök. Dessvärre var han  inte på sitt allra charmigaste humör. Efter lite grillning begav vi oss hemåt igen för att kolla på Melodifestivalen. Jag somnade efter knappt hälften av röstningen, men utgången var ju ganska solklar redan från start. GRATTIS NORGE!

Idag var det dags för Tindra att springa "Happy mil" i Slottskogen. En minivariant av Göteborgsvarvet för barn. Kanske en sträcka på 100 meter :) Tindra sprang järnet redan från start, så vi hann knappt ens få upp kamerorna innan hon susat förbi. Tvåa i mål, men etta bland tjejerna.
Efter hennes löparsuccé styrde vi kosan mot Liseberg, Tindra, hennes pappa, Jocke, Elliot och jag. Där blev det lite spel och lite åkning för Tindras del. För min del blev det mest amning, eftersom Elliot fått ätstörningar igen. Men vi hade en jättetrevlig dag!


Tindrisen före start!


Full fart!


Som en gasell flög hon fram :)


Stolt tjej med sitt diplom efter loppet


Brorsan var inte riktigt lika aktiv som syrran :)

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-05-17 / 22:03:48

Jo vi börjar komma in i livet som föräldrar nu. Eller iaf jag börjar komma in i de,jag som är hemma hela dagarna med henne.Killen min jobbar hela eftermiddagarna/kvällarna så han hinner inte se henne så mycket just nu.



Efter att jag började med ersättning till lilla Amanda så är hon mycket nöjdare.Hon somnar enkelt på kvällarna och hon skriker inte alls lika mycket så jag rekommenderar det varmt.



Helgen har varit lugn.Jag och Amanda har varit ute på promenade,legat i soffan o tränat lite på golvet :o) Idag hade vi massa främmande hemma och det var skönt att ha vuxna omkring sig.



Nu har hon precis somnat o jag ska ha lite kvalitets tid med Jimmie...



Kram

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-05-18 / 09:37:28

Dina barn e ju bara så söta.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-05-18 / 13:12:18

Vad duktig och snabb Tindra är! Lite kort hann du ju ändå knäppa av loppet!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-05-18 / 15:56:59

Åh hjälp vilken fart det var på Tindra. Duktig hon är! ^^ Klart man blir stolt när man får diplom sen också!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: