MÅSTE SES!

2009-05-13, 10:06:24 / Kategori: Allmänt
Har helt glömt av att rekommendera en film vi såg härom veckan. Clint Eastwoods Gran Torino. Oj oj oj, vilken film. Jag blev alldeles lycklig inombords, för den var så bra. Det var längesen vi såg en så bra film, så därför kändes det extra bra att den verkligen var en fullpott! SE DEN!


Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-05-13 / 12:16:06

Mina barn går mellan 9-14

Så kanske passar det att vi gör så här, jag kommer till dig ca 9:30 och att vi går ner o fikar, och promenerar hem igen när du ska hämta Tindra.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-05-14 / 11:54:54

Det är väl typiskt att det nästan alltid är något som går sönder. Men tur man kan byta iaf! Skönt att du blev nöjd! ^^



Är ganska grått och tråkigt här med. Och det blir lätt så att man sitter inne då: men jag har gett mig sjutton på att jag ska ta en promenad VARJE dag så här ska vi ut en sväng iaf. :O)



Hoppas ni får en bra dag!

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: