ÖVERMÄKTIGT ♥

2009-05-06, 19:26:18 / Kategori: Allmänt

♥ ♥ ♥
Det finns inga ord som räcker till för att beskriva hur mycket jag älskar de här två små varelserna.


Natten till igår var lite mardrömslik. Hela dagen igår likaså. Elliot var bara allmänt missnöjd med livet, och uttryckte detta på det enda sätt han kan - genom att gråta och gnälla. Eller tröstäta. Varannan timme hela natten igenom skulle han äta. Mina ögon gick i kors...
Hela dagen gick åt att bära på honom, då detta var det enda som gjorde den lille herrn nöjd. Misstänker att det var magen som spökade på honom. Idag har han fått Minifomdroppar före varje mål, och han har varit ett helt annat barn. Han sov även jättebra inatt, så idag har jag känt mig hyfsat utvilad. Ska ge honom lite ersättning vid sista målet även ikväll, och se om han står sig lite bättre på det.



Imorgon är det BVC besök igen. Man springer där ganska ofta nu i början måste jag säga. Men det är väl bra att de små hålls under uppsikt antar jag. Spännande att se hur mycket han har gått upp denna gången. Nu ser man att han börjar bli ganska rund och trind :) Ser inte direkt att han har växt på längden, däremot på bredden :)

Hoppas finvädret kommer tillbaka så att man kan ge sig ut på långpromenader igen. Idag regnade det hela förmiddagen. Tog en kortare promenad med mamma innan jag skulle hämta Tindra i skolan. Den nollställdes dock när jag på hemvägen gick in i affären och köpte wienerbröd. Antar att självdisciplinen är lika borta som gravidmagen...











» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: