SER MAN PÅ!

2009-05-26, 22:22:03 / Kategori: Allmänt
Har haft en jättetrevlig dag tillsammans med min kompis Linda och hennes lille Felix. Vi var på Allum och sprang runt i affärer, och varvade detta med amning och byte av bajsblöjor.  Vi hann även med både lunch och fika :)
Jag shoppade nästan ingenting, bara två par strumpor till Elliot och två par leggings till mig. Insåg snabbt i provrummen att det är en hel del kvar att förändra på min fd gravidkropp. Ingenting sitter snyggt nu. BLÄH!

Nu ikväll när vi var och storhandlade sprang jag på både ett och två miffon. Det första går jag inte in på några detaljer vem det var, men kan säga att det var en person som inte står så väldigt högt i kurs hos mig. Någon som gjort bort sig både en och två gånger för mycket. Men det är ju mest synd om personen i fråga!
När vi sedan kom till Maxi så såg jag självaste porr-Göran där, om ni vet vem han är? En fd hobbypolitiker som vid sidan om politiken hade ett intresse i att spela in porrfilmer. Och det roliga i kråksången är att han en gång i tiden, för mycket längesen ska tilläggas, var mammas chef. Hahaha... Ja vad ska man säga. Att storhandla en tisdag kan uppenbarligen vara mycket mer intressant än man tippat på i förväg!

Gick min 5 km runda i morse också. Hann knappt hem innan regnet smög sig på. Hoppas det är ok väder imorgon så att jag kan gå då också. Annars får det bli en hel innedag med Elliot och en massa mys i sängen. Han är bara så himla skön nu för tiden. Nu kan man skoja med honom så att han skrattar ibland. Det är så roligt när man får lite gensvar och reaktioner. Han "pratar" även mer och mer, och hela kroppen vrider sig när han försöker få fram ljud. Till sist kommer det ett litet "öööhh", och man bara smälter ♥
Han verkar även fått in en bra dygnsrytm, och nattsömnen är betydligt djupare än dagssömnen nu. Han äter nån gång mellan 1-2 på natten, och nästa mål är runt 5 tiden. Efter att han ätit så somnar han om innan jag hinner lägga tillbaka honom i spjälsängen. När han vaknar på natten ligger han där och ler när man tittar ner på honom.

Ska surfa vidare lite innan det är sovdags. Hej så länge!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-05-26 / 23:13:32

Min nota slutade på 2645kr hihi. De e kul att handla när man kan.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-05-27 / 07:30:48

Porr- Göran!? haha... :o)



Ni verkar ha haft en riktigt trevlig dag iaf!

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: