SOL VIND OCH VATTEN

2009-05-30, 20:03:49 / Kategori: Allmänt
Vilket väder vi har, jissenada! Varmt som attan, vår termometer visade 49.3 grader i solen mot väggen. Det är ju rena Turkiettemperaturer :)

Jocke, Elliot och jag begav oss i förmiddags ut i den Göteborgska skärgården. Tindra var hos sin pappa, så därför var hon inte med. Vi tog båten ut till Öckerö först och åkte runt lite där. Vi var även nere vid vattnet och gick lite.


Mina två ♥-an på båten ut till Öckerö


Utsikt från färjan

 











Efter en liten promenad på Öckerö styrde vi kosan mot Hönö.



Elliot sov i värmen


Vi åt en supergod lunch i solen. Nybakad Hönökaka med köttbullar, rödbetor mm och en latte. Supergott!


Elliot var inte alls nöjd med värmen efter ett tag, så vi fick åka hem... Lilla rufset...

 
Jag fick till lite shopping även idag :) Den randiga bodysuiten är från Kappahl, och den med alla djuren köpte vi på Hönö. Vi köpte även en liten matchande solhatt :)


En kjol till mig från Kappahl


Nu ska vi äta jordgubbar och kolla på Robinsonfinalen. Hela familjen är samlad nu, Tindra har kommit hem från sin pappa. Ha en skön kväll allihop!


 

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-05-30 / 21:35:19

Men...man tar ju inte båten/färjan ut till Öckerö! Man tar den till Hönö, sen kör man över lilla bron till Öckerö! :-P

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-05-31 / 00:21:23

Tycker Elliot om att vara solen. Amanda bara skriker om de kommer en massa solljus på henne. Trodde man skulle vara försiktig med så små bebisar i solen,men jag kanske har fel. Du har ju lite erfarenhet iaf :)

Verkar som att ni haft en underbar dag, även här nere i Skanör har solen skinit och vi hann iaf med en trevlig långpromnead i skogen. Hittat en runda nu som jag ska ta dagligen tänkte jag.



Kram o natti natti

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-05-31 / 17:26:01

Vilka härliga bilder - såg ut som ni hade en toppendag :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-06-02 / 19:28:50

Vilken härlig dag ni har haft ute i skärgården! Och härligt väder också, men nu har de lovat regn och kyla igen, lagom tills jag kommer... :S




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: