ÄNNU EN INNEDAG :(

2009-11-19, 10:07:30 / Kategori: Allmänt
Även idag vaknade vi till regnets smatter mot fönstret och en jämngrå mörk himmel. Åhh man kan bli deprimerad för mindre! Jag har alltid känt mig lite lätt deppig under hösten, och när man tittar ut såna här dagar så förstår man lätt varför.
Igår var Ellioten och jag inne hela dagen. Det regnade på diagonalen typ, och blåste som sjutton. Den enda utflykt vi kom iväg på var storhandling på Maxi :)

Idag blir det ännu en innedag, för det stabila regnandet håller i sig. Ingen promenad idag heller alltså. Men tur att det ska kompenseras med spinning ikväll!

Har ätit en soppa till frukost idag, och nu känner jag att jag är himla glad att jag ska sluta med dem, för de riktigt vänder sig i magen på mig! Bläähh!! Ska bara äta upp dem jag har hemma.
Igår åt jag köttfärsbiffar till middag, och en tomat och löksallad. Blev så himla mätt på tre små biffar. Märks att magen inte är van vid riktig mat än.

Smygvägde mig idag... Varför kallas det smygvägning när man gör det kontinuerligt hela tiden?! Kanske för att man bara kollar läget eller?
Ja ja, jag vägde mig idag i alla fall för att se om det har hänt nåt uppåt på vågen efter att jag har börjat äta. Men puh, inte än så länge i alla fall. Jag befinner mig dessutom fortfarande i ketos, vilket jag är väldigt nöjd med. Äter ju iofs bara proteiner i stort sett, så det kanske inte är helt ologiskt.
Och i midjan har det minskat ännu 3 cm sedan förra mätningen! Jippie!

Nu ska Ellioten få lite kläder på sig, och sen låter det på honom som att han vill sova en stund... Han försöker hela tiden dra sig upp i stående ställning nu. Inte för att han lyckas speciellt ofta :) Men han verkar vilja hoppa över ett steg i utvecklingen hela tiden. Han vände ju sig aldrig från mage/rygg och tvärtom, utan lärde sig sitta direkt. Han kan inte krypa, men ändå vill han stå... Vad händer sen då när han lärt sig stå? Ska han börja hoppa hopprep innan han lär sig gå då eller? :) Hahaha...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: