FY FAN SÄGER JAG BARA!

2009-11-20, 15:55:14 / Kategori: Allmänt
Imorse när jag slog på radion och lyssnade på nyheterna så fick man höra en sak som fick mig att nästan vilja spy... Eller, jag blev i alla fall så jäkla illa till mods. Ni har förmodligen också hört det nån gång under dagen, om den höggravida tjejen i Stockholm som blev våldtagen igår eftermiddags.

Alltså, vad fan?! Jag mår faktiskt riktigt dåligt när jag tänker på det. Stackars, stackars människa!! Här ska hon när som helst föda sitt barn, den lyckligaste tiden i hennes liv, och så kommer det nån förbannad idiot och förstör allt för henne! Hur kul är det att föda barn när man nyss har blivit våldtagen?! Hur ska man till fullo kunna glädjas åt sin bebis när man bara mår piss psykiskt?

Nä fy faaan rent ut sagt!! Åh jag blir så förbannad! Hoppas verkligen de får tag på idioten som gjorde det, och jag kan inte ens i ord uttrycka vad jag anser att han själv borde få gå igenom!!

Nu är det naturligtvis lika illa oavsett hur, eller vem en våldtäkt drabbar. Det får man inte glömma...

Nog om detta, jag blir bara förbannad!

Idag råder det full träningsvärk i stora delar av min lilla kropp. Var ju på step igår, och det var riktigt kul! Ska gå på samma pass imorgon, och hoppas kunna hänga med lite bättre då :)
Fast himmel, det var verkligen inte igår, eller i förrgår som jag gjorde vare sig situps eller armhävningar. Uff... Det var som att springa rakt in i en cementvägg, särskilt när det gällde situpsen. Det tog bara stopp! Märks att mina magmuskler inte har blivit överaktiverade efter snittet...

Är jättenöjd med veckan som gått i alla fall, både träningsmässigt och kostmässigt. Har tränat eller gått alla dagar förutom i onsdags, då regnet fullkomligt öste ner. Inte för att ni bryr er, men så här har veckan sett ut, och kommer se ut:

- Mån spinning

- Tis 5 km promenad

- Ons Inget...

- Tor Step

- Fre 5 km promenad

- Lör Step

- Sön 5 km promenad


Vägde mig idag, och har faktiskt nästan gått ner lika mycket denna veckan som jag gjorde när jag gick på ren Cambridge kur. Imorgon ska vikten föras in på GI viktkoll. Då får jag se det slutgiltiga resultatet denna veckan!

Ikväll ska jag gå på bio med en kompis. Ska faktiskt unna mig lite popcorn och en lightdricka! Popcorn är bättre än godis i alla fall, även om det ultimata hade varit att inte äta nåt sånt alls. Men jag tänker unna mig det!
Hinner nog precis hem till Idol, som tur är! Det kan man ju inte missa, det är ju veckans höjdpunkt hahaha ;)

Vad gör ni där ute denna fredagkväll?
Kram ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: