JAG BEHÖVER SÖMN!!!

2009-11-30, 11:09:03 / Kategori: Allmänt
Högst på min önskelista inför julen borde det stå "ett par nätters oavbruten, sammanhängande sömn. Minst 12 timmar!"
Visst, Elliot sover bra, hela nätterna utan nattmål och så. Men han gnäller ju ibland, och även om han själv inte är direkt vaken så vaknar jag av minsta lilla pip. Inatt har det känts som att jag har stoppat in den där nappen en gång i kvarten, plus att han sov lite oroligt. Misstänker att det är tänder där uppe på G nu, för han har öppnat dreggelfabriken igen också :) Det fullkomligt forsar ur munen på honom ibland.

Idag är dessutom Tindra hemma från skolan. Hon verkade hängig igår kväll, och sen fick hon ont i magen och mådde illa. Imorse hade hon fortfarande ont i magen, så jag tog det säkra före det osäkra och lät henne stanna hemma. Hon verkar pigg ändå, så imorgon blir det nog skola igen.

Ska försöka få hängt upp julgardiner idag, och kanske även plocka fram lite mer julgrejer. Får se vilket humör den lille herrn är på sen när han vaknar.

På onsdag ska jag och darlingen åka till Ullared :) Jocke har nog redan råångest inför detta, medan jag knappt kan vänta :) Tänk att man kan vara så olika. För honom är det rena rama utflykten till helvetet, och för mig är det som ännu en tripp till himmelriket hahaha!! Ja ja, vi får väl se hur kul jag tycker att det är när vi väl är på plats bland alla hysteriska människor.

Dags att surfa vidare!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-12-01 / 08:50:12

Det blev Teneriffa igen, på andra sidan.

Vi hitta bäst pris där nästan 19`000 för hela familjen med allinclusiv + alla flygskatter,mat tresfer m.m.

Det får gå - det var så roligt att kompisarna fråga så fredrik sa jag det gör vi utan att tveka. Jaja det är han som har hand om vår ekonomi så känner han att vi har råd så har vi väl det.

Jag hänger lixom "bara" med




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: