MER VILD ÄN TAM

2009-11-12, 12:14:17 / Kategori: Allmänt
Elliot har den senaste veckan blivit en liten rackarunge. Man ser tydligt hur det blir mer och mer inslag av bus i allt han gör. Nu kastas här leksaker hejvilt omkring sig, för att sedan flina åt sig själv. Sitter han i knät hos oss, så kastar han sig själv hejdlöst åt höger, vänster, upp och ner för att nå olika saker han får syn på. Han är som en hal ål! För att inte tala om på skötbordet. Gud förbjude att man ska ligga still där!

Tur att han inte kan sätta sig upp själv än, för då hade vi haft ett problem i hans säng. Om han sitter i den så tar han tag i kanten och reser sig upp. Sen inbillar han sig att han kan släppa taget, och då faller han som en plattfisk bakåt :)
Samma sak om man håller honom i händerna, då vill han dra sig upp. Och sen börjar han lirka sina små händer ur mina, precis som att han på fullaste allvar tror att han kan stå där själv, rätt upp och ner på golvet :) Hahaha, han har bra höga tankar om sig själv.

Ja ja, det är väl en lätt försmak på hur det blir sen när han kryper och går... Puh...

Försökte få en bild på hans två små tänder, men det var bannemej inte lätt. Så fort kameran kom fram gjorde han nån dum min så man inte såg skymten av dem.

Idag tänkte jag pyssla lite med Tindra när hon kommer hem från skolan. Hon fick ju välja papper helt själv häromdagen i pysselaffären. Men när vi kom hem visar det sig att hon valt så fiiina papper att hon inte vill klippa i dem. Nähä... Vad ska hon göra med dem då?? Sitta och titta på dem?! Ungar alltså... ;)

Ska plocka lite nu när stollen sover, sen blir det nog en promenad trots det kalla vädret. Var ute igår och traskade de vanliga 5 km. Skönt!

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-11-12 / 21:41:22

Gulliga gulliga du!:) Jag tycker PRECIS samma sak om dina två sötnosar ju!

Helt klart så borde du flytta till Stockholm, eller okejrå.. jag till Göteborg så att våra snyggingar skulle få leka tillsammans. Känner på mig att du o jag skulle ha rätt trevligt också;)



Kläderna är faktiskt köpta på tradera. Förra månaden köpte jag hur mycket kläder som helst på tradera. I LOVE IT!:)



Du är så otroligt duktig med din viktnedgång. Det är inte jag just nu!

Jag ska snart komma igång igen!

Massa kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: