NOVEMBER :(

2009-11-10, 12:11:46 / Kategori: Allmänt
Idag regnar det igen, och det är allmänt grått, trist och motbjudande ute. Har inga som helst planer på att gå ut idag när det är sånt här skitväder. Får bli en hemmadag, tvätt, kanske lite städ och så är jag sugen på lite julkortspyssel.  Jag är iofs också sugen på att göra egen mat till Elliot. Men då måste jag åka till affären...

Lilleman börjar bli mer vild än tam här hemma nu. Skulle vika tvätt innan i sovrummet, och satte honom i sin säng. Men där kan man inte lämna honom oävervakad längre, eftersom han nu tar tag i kanten och ställer sig upp. Visst, det vinglar en hel del när han väl står där, men han står! Och jag vill inte att han trillar över kanten.

Även när han sitter så är han alldeles sprallig. Han hoppar liksom fram lite smått på rumpan, genom att vifta frenetiskt med armarna :) Ser ut som en liten... krympling :) Verkar som om krypningen är på G också, för han ställer sig oftare och oftare på alla fyra. Inte riktigt på alla fyra, för fötterna fastnar fortfarande lite under rumpan. Men, han försöker ju :)

Tycker lite synd om Tindra som är i stan på utflykt idag med skolan. Konstmuseet ska besökas, och så skulle de vara ute och leka. Usch... Hån är nog genomfrusen när hon kommer hem.

Nu ska jag ta en kopp kaffe för att vakna till lite!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: