STOLLE ♥

2009-11-19, 13:05:37 / Kategori: Allmänt
Elliot är en liten stolle ibland. Men en underbar sådan :) Nu "springer" han runt i sin gåstol och drar i allt han hittar, men som han naturligtvis inte får röra. Nu får man en försmak på hur det blir sen när han kryper och går... Pratar som en liten stolle gör han också. Man förstår naturligtvis ingenting, men det låter kul.

Själv åt jag nyss lunch. Mina GI biffar från igår tillsammans med keso och gröna oliver. Mumschigt! Nu är det dags för en kopp kaffe, och det ska bli ljuvligt att äntligen få ha mjölk i igen. Sojamjölk förvisso, men bättre än svart. Så slipper jag sitta och förvrida hela ansiktet i grimaser när jag dricker :)

Åhh... Nu försöker Elliot typ klättra ur gåstolen... Suck. "Sätt igång nu skynda ila, man har inte tid att vila..."

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-11-19 / 13:42:37

Hihi, nu börjas det ;-) Kan se honom framför mig när han håller på och busar med mamma!!



Kram Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: