DRA I HANDBROMSEN!!!

2009-10-12, 12:05:59 / Kategori: Allmänt
Visst är det kul att se hur Elliot utveckas, från dag till dag! Men samtidigt kan jag ibland tycka att det rasar på i alldeles för högt tempo!
Från en dag till en annan så lärde han sig att sitta. Han tycker det är jättekul att kunna sitta upp och leka nu, det ser man på honom. Fast nu ser det dessutom ut som att han vill ta utvecklingen till nästa nivå. Han försöker ibland dra sig upp i stående ställning, när han har nåt att ta tag i. När han sitter på sin lekmatta ser jag hur han gång på gång försöker dra sig upp genom att hålla sig i lådan med leksaker. Detta går naturligtvis inte, för lådan väger ju alldeles för lite :)
Uj uj uj... Om några månader så är det nog full fart här hemma... Man får passa på att njuta nu medans han sitter still där man sätter honom :)

Hahaha... Upplevde förresten nåt "roligt " igår när vi var och kollade barnvagnar. Som man alltid gör då så pillade jag lite och ryckte i en vagn. Då gick det förbi en unge i treårsåldern som tittade storögt på mig. Sen sa hon ashögt till sin pappa "ja men pappa, hon rör vagnarna! Den gamla tanten där!" Va faan?! Den gamla tanten?! Ursäkta mig...

Ikväll blir det träning igen. Nya tag nu efter förra veckans slapphet. Fundearde på att köra Cambridge ett par veckor kanske, men det är fanimej inte lätt att inte få äta mat utan bara dricka soppor dygnet runt... Får se hur jag gör med det.

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-10-12 / 12:37:04

Nämen, gamla tanten haha haha.. Barn säger så lustiga saker ibland!!



Ja, jag vill också dra i handbromsen med min lilla tjejja.. Det går alldeles för fort här med.. Men samtidigt så är man glad när dom utvecklas och växer.



Duktig din lille man är som sitter, eftersom att han nu har börjat dra sig uppåt så ska du se att om några dagar så kan han göra det!!



Ha en fin dag och hoppas det går bra på träningen, kram kram Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: