GÖTT MOS!

2009-10-25, 19:09:59 / Kategori: Allmänt
Om man ändå hade fått äta gött mos... :)

Efter första veckan med Cambridgekuren så vägde jag idag in mig, 3 kg lättare än i måndags! Hurra! Det har gått över förväntan måste jag säga. Visst har det varit jobbigt som fan, men jag har stått emot. Tro det eller ej.

Idag på Tindras vuxenkalas var första dagen jag åt "riktig" mat. Tog en macka, och sen en massa pålägg, som skinka, salami. En bit kärleksmums fick också slinka med ner i sällskap med kaffet. Några små godisbitar hann också ner innan jag bestämde mig för att sätta stopp för dagens ätande.

Visst var det gudomligt gott att få äta lite, men samtidigt har man blivit lite smått hjärntvättad känns det som. Jag fick liksom dåligt samvete efter att jag hade ätit, och det är ju inte bra. Det känns ju som en form av ätstörning, vilket jag inte har! Skulle tex aldrig få för mig att spy upp maten.

Men imorgon är det nya tag, och förhoppningsvis ännu mer viktminskning till nästa gång det är dags att väga sig! Känner i alla fall skillnad redan på kroppen, och det är skööönt!

Blir inte så mycket bloggande just nu, svärföräldrarna är här över helgen. De åker imorgon, så då ska jag försöka ta igen lite.

PS! Tindra fick Wii idag i födelsedagspresent, så vi vet nog vad vi ska göra ikväll :)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-10-27 / 10:54:00

Heja, vad duktig du är - TUR du inte köpte några byxor förra veckan ;) Skoj med Wii - fick hon kul spel också? kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: