DAG 4

2009-09-03, 22:29:14 / Kategori: Allmänt
Fy fy och fy på mig som inte uppdaterar er här så bra.
Inte för att det har hänt så väldigt mycket nytt eller spännande, och då känns det bättre att vara tyst än att hålla på och snacka galimathias här :)

Lchf-livet rullar på. Smygvägde mig igår och redan då på dag 3 så hade det hänt salker på vågen. Ja, jag vet att det är vätska som försvinner den första veckan, men det är ändå jävligt skönt att se resultat överhuvudtaget!
Har inte varit hyperaktiv med promenerandet dock, lite lat fortfarande när det gäller det...
På lördag blir det nog lite som att stjälpa lasset, för då ska jag ju ut. En del alkohol kommer förmodligen att förtäras, och kanske slinker det även ner nåt onyttigt tilltugg. Men men, det är evigheter sedan jag var ute, så det tänker jag unna mig!

Tindra spelade hemmamatch idag, och mötte Hovås/Billdal. Det såg länge ljust ut, och de ledde matchen ett tag. Men alldeles i slutet så petade bortalaget in bollen, så slutresultatet blev 2-2.
Alltså... Klart jag är stolt över min dotter oavsett vad hon gör. Men fotboll är nog inte hennes kopp te alltså. Kanske borde hon testa nåt annat. Men hon vill fortsätta än så länge, så då får hon väl göra det :)

Har inget viktigt att säga märker jag, så jag återkommer nån annan dag!



Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-09-04 / 00:37:42

Nu e du för hård! Hon e visst jätteduktig...o glöm inte att hon precis har börjat. Många av dom andra har ju spelat mycke längre än vad hon har. Hon blir nya Lotta Schelin :-)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: