DET GÅR BORT!!!!

2009-09-04, 08:54:31 / Kategori: Allmänt
Usch... Igår var darlingen på nån slags middag/jippo med folk i VVS-branschen mfl. Han var sådär nöjd när han kom hem, det hade väl varit lagom lyckat och trevligt.
Och han berättade nåt som inte direkt hade höjt den glada stämningen där heller. Glenn Hysén hade tydligen varit där, full som en alika. Helt dyngrak hade han stövlat upp på scenen och börjat dra negerskämt. Kom igen för faaan! Det är ju så pinsamt att tom jag måste ta fram skämskudden, och jag var inte ens där. Folk reste sig tydligen och gick för att det var så pinsamt.

Jag har alltid tyckt att Glenn verkar vara en kul prick, och ett typiskt Göteborgst ansikte. Men nu kan man väl inte påstå att man är sådär superimpad av honom. Pinsamt och jävligt patetiskt är vad jag tycker att det är!

PS! Rivstart på radiostationen Bandit här i Gbg brukar ringa Glenn då och då. Idag får de inte tag på honom, men de fick in ett anonymt sms om att han var på fest igår och kanske inte mår så bra idag. Nähä?!

Steffen
BLOGG: http://Tindras-pappa.blogspot.com 2009-09-04 / 10:56:07

Jag kunde inte låta bli att smsa in




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: