GAMMAL OCH RINGROSTIG

2009-09-06, 22:33:05 / Kategori: Allmänt
Igår var det äntligen dags för vår partykväll. En hel hög med bebislediga mammor samlades hemma hos en tjej för att förfesta. Det var bara att korka upp vinet och köra. Försökte ta det lugnt eftersom det var ett tag sen man drack nu. En hel del vatten slank ner vid sidan om vinet. Och jag är väldigt stolt över mig själv som dessutom klarade att sitta framför det überfulla snacksbordet utan att ta nåt onyttigt alls på hela kvällen! Men det var inte lätt, var på väg flera gånger.

Hade i alla fall en skittrevlig kväll med alla dessa häftiga morsor! En massa kul tjejsnack, bra musik och jättehärlig stämning. Var med en stund på Dubliners när vi drog dit senare på kvällen, men åkte hem hyfsat tidigt ändå, vid halv två. Då var jag så sjukt trött att jag tom somnade i taxin. Usch... Sånt är inte bra, man kan ju för fan vakna var som helst. Men det gick bra.

När jag kom hem kunde jag inte låta bli att flytta över Elliot till vår säng, för jag ville gosa. Då vaknade han naturligtvis och blev superpigg. Inte riktigt det jag hade tänkt mig, jag var ju så himla trött. Fick muta honom med mat, men han låg ändå och pratade jättehögt så att han väckte Jocke :)

Sen blev dagen ganska lugn. Jocke tog med Elliot för att storhandla, och jag och Tindra var hemma och tog det lugnt. Tacos stog på menyn, och det var helt ok även om jag inte fick äta några bröd.
Efter middagen var det dags att packa ihop familjen och åka till Liseberg och kolla in Nickelodeondagen. Tindra ville se Amy Diamond och Johan Palm :) Men hon tröttnade redan efter Nanne Grönwall och en låt med EMD. Vi åkte några grejer ihop, tog en kaffe och vandrade runt och hade det trevligt med mina föräldrar som också var med.

Imorgon är det dags för BVC och vaccination igen. Usch, får redan alldeles ont i mig, stackars lille Elliotkorven. Han kommer nog bli så ledsen som han var förra gången, och det var jobbigt. Men denna gången ska jag gå ut ur rummet.

Dags att sova, ögonen går i kors!

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2009-09-08 / 11:27:02

Mycket bra fråga - jag har ingen aning om hur det där hänger ihop, men man har ju läst i LCHF tråden och på andra ställen att man inte ska bli deppig för att vågen kanske inte alltid visar att man gått ner - måttbandet brukar vara desto trevligare, och jag får ju hålla med!;)

Jag mätte mig inte heller första veckan, lite synd - men kul nu när man kommit igång med det också!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: