HOLY MOSES

2009-09-29, 21:22:36 / Kategori: Allmänt
Oj oj oj... Spinningen idag var en... upplevelse utan dess like :) Nej, så überspännande var det faktiskt inte. Däremot var det så sjukt jobbigt att det kändes som om jag faktiskt skulle ramla av cykeln vid flertalet tillfällen :)
Jag hade för f*n ont i arslet redan innan passet hade börjat, ni vet när man bara sitter och slöcyklar utan motstånd och väntar på spinningfröken. Då önskade jag mig mest av allt i världen en stor, bred tant-gel sadel.
Men jag överlevde hela passet, och kom till väldigt klar insikt över hur skamligt dålig form jag är i nu... Men det är väl det som ska förändras. Får se om jag kan gå imorgon...

Idag var jag och Elliot i stan och träffade Jossan och lilla Linnea. Lika trevligt som vanligt höll jag på att säga. Vi har ju bara träffats två gånger, men det känns som om vi kommer riktigt bra överens. Vissa människor känner man bara direkt att man klickar med och gillar.
Det blev lite shopping (lite för mycket med tanke på hur det ser ut på mitt konto...) och även en god lunch. Återigen blev jag smärtsamt påmind om hur svårt det är att fika ute när man inte äter kolhydrater! Alla goda bullar, kladdkakor mm mm mm. GAAAHHH!!!
Längtar redan till helgen då det i alla fall är fritt fram för kolhydrater en dag :)

Imorgon ska vi till ögonmottagningen med Elliot. Får se vad de säger om hans droppöga. Jag tror inte att det kommer åtgärdas, utan förmodligen avvaktar de ett tag och ser om det kanske försvinner av sig själv. Men det är ju bara min hobby-doktor-diagnos :)

Ska nog slänga mig i soffan nu och njuta av lugnet. Jocke är hos en kompis och lirar nåt nytt NHL TV-spel, och lillen sover gott i soffan. Bara jag och en massa levande ljus. Ibland är höstmörkret ganska nice ändå :)

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-10-01 / 18:30:02

Hej, hej!



Visst känns det som att man har träffats fler gånger?? Trevligt sällskap hade vi av er, Elliot var så gullig när han flina upp sig :-)



Vi får göra om det snart,



kram Jossan

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-10-01 / 20:31:41

hahaha exakt så kände jag efter mitt första spinningpass. Så sjuuuukt ont i rumpan vilket jag fortsatte ha i flera dagar efteråt. Så efter det första passet så har jag inte gått i närheten av de där cyklarna igen. Det finns ju annat att träna;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: