IN I BIKTEN...

2009-09-24, 22:21:23 / Kategori: Allmänt
För idag har jag syndat... Misstänker att "the lady in red" är på G, för jag har haft ett sånt sjukt sockersug från att jag gick upp i morse. Det allra första jag stoppade i munnen var faktiskt en ruta mörk choklad.
Resten av dagen har även den varit jäkligt slafsig matmässigt sett. Sen frukost, som bestod av två kokta ägg med en klick smör på, och egengjord tonfiskröra. Lunchen - äggmjölk, blev ännu senare, typ en tidig middag.
Till middag blev det en grekisk sallad som inte alls var god :(

Att jag dessutom har stått och bakat hela dagen har ju inte direkt underlättat. Var ju vår tur att ansvara för fikabordet på Tindras fotbollsmatch, och då "måste" man baka. Så det blev kärleksmums och blåbärsmuffins. och visst slank det ner några skarvbitar av kärleksmumsen. Hade varit fullkomligt omöjligt att låta bli...

Lördagens vägning ligger nog risigt till :( Har knappt blivit nån motion denna veckan heller. På måndag är det bannemej dags att göra slag i saken och köpa det där förbannade Friskiskortet. Nu har jag ju en kompis som har börjat träna där också, så nu borde det kännas lättare. Funderar på step på lördag. Vet inte dock om det är så genomtänkt med tanke på att jag ska jobba på söndag. Kan vara en fördel om man kan gå och stå då :)

Imorgon ser det ut att bli en liten tripp till Kungälv för att träffa några små mammor där. Måste erkänna att jag är en aning skraj inför en knapp timmes bussresa med Elliot. Tindra vet jag ju att det inte blir några problem med, men den där lille kan vara lurig :) Hoppas att vi klarar oss hela resan utan nåt hysterisk anfall... Han är ju en liten glad skit som tycker att livet är ganska schysst, så varför skulle han egentligen få ett psykbryt just då?

Dags att sova! God natt allihop, imorgon är det helg igen!


Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-09-24 / 22:24:20

Och jag är inte alls avundsjuk på min POJKVÄN som har mycket längre, tjockare och mörkare ögonfransar än mig. Suck. Jag får väl bara hoppas på att mina möjliga barn ärver hans släkts ögonfransar! :P






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: