KLAPPAR MIG SJÄLV PÅ AXELN

2009-09-08, 14:32:38 / Kategori: Allmänt
Idag tillät vädret en promenad på Hälsans stig. Tog med lille Ellioten ut och gick, och det var jätteskönt. Lite jobbigt eftersom konditionen ligger på minus för tillfället, men den ska vi jobba på! Hoppas det går att komma iväg imorgon också.

Dagens lchf-mat har sett ut så här fram till nu:
♥ Frukost
Omelett med champinjoner, körsbärstomater och halloumi

Lunch
Tonfisk i olja med en stor klick majonnäs, nymald svartpeppar och rödlök

Till middag ska jag göra stroganoff på kassler, ett nytt recept som jag hittade här.

Misstänker att jag fortfarande ligger för lågt i mitt fettintag, men det är så svårt att tänka fett, fett, fett. Annars brukar det ju vara tvärtom. Måste styra upp det med mer feta såser och sånt.

Mätte mig idag för att kunna jämföra på måndag. Tänker dock inte delge siffrorna här, för det var inte så himla muntert. Men jag kommer naturligtvis presentera resultaten!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-09-08 / 15:11:26

Du är grymt duktig som kämpar på! Jag har börjat göra en lista på saker jag ska handla hem så snart ska jag ta tag i min kost också. Nu jävlar! ^^

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-09-08 / 21:58:40

Du kan inte vara värre en mina 103 cm i midjan.

not så kul när det bara är 7 veckor kvar tills man ska gå i bikini hela dagarna. Det var till och med en mamma på skolan som frågade om jag skulle ha en till idag(felix satt i bilen då)



Jag hänger gärna på, jag tror till och med att jag ska gå till sats för att kola upp deras träning, måste gö något nu.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: