KLETA KLETA

2009-09-15, 22:34:08 / Kategori: Allmänt
Dagen har mest bestått av att kleta på Bepanten på armen känns det som :) Det enda som känns lite jobbigt är att jag inte riktigt kan bolla med Elliot som vanligt. Han kom åt den två gånger, och jag är livrädd att den ska bli skadad. Så därför blir det inga brottningsmatcher och liknande den närmsta framtiden. Han får tom ligga i sängen när han ska äta, för jag kan inte ha honom på andra armen. Jag liksom "tappar" honom :)

Imorogn väntar en morgonpromenad med en kompis. Vi tar 5 km ganska tidigt på morgonen. Efter det ska jag luncha med en annan kompis. Så det är full rulle det mesta av dagen. Hoppas vädret blir lika schysst som idag!

Inte så många dagar kvar till Tindra kommer hem nu. Pratade med henne idag, och jag saknar henne sååå! Men veckan har ändå gått fort, och det är skönt. Undrar hur glad Elliot blir när hon kommer hem igen och spelar apa :)

Dags att smörja innan det är sovdags! God natt vänner!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-09-15 / 23:34:14

Felix är redan bättre, men det känns som det är min tur att få en dunder förskylning nu, om jag inte blir sjuk kan vi hänga på.

Fan va sugen jag blir på att tatuera mig nu, har ju bara velat det sedan tidiga tonåren.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: