LEVER I SYND...

2009-09-04, 22:35:29 / Kategori: Allmänt
Ja det gör jag förmodligen på fler sätt än det jag tänkte berätta om nu. Åt nämligen lite mörk, mörk choklad här tidigare ikväll. Och det var alldeles gudomligt gott! Cola zero fick det också bli ett glas. Men, jag mår inte dåligt över det. Resten av dagen har gått i full lchf anda, så jag är fortfarande med på banan.

Nästa vecka ska jag verkligen försöka röra på mig mer. Om den här nedrans stormen vill försvinna vill säga. Eller... Jag hade nog överlevt blåsten, men man vet ju aldrig när himlen öppnar sig. Det går på 15 sekunder, sen kan regnet fullkomligt piska ner i backen. Då vill man ju inte stå ute nånstans med skägget i brevlådan :)

Imorgon blir det först lite födelsedagsfirande hos min mamma som fyllde år igår. Lite mat och så. Sen ska jag hem och fixa iordning mig inför kvällens partytur. Får inte glömma systemet heller för sjutton gubbar!
Ska bli kul som f*n att komma ut och dansa lite! Och hoppas att man inte är alltför dålig på söndag... Undrar bara lite hur jag ska ta mig hem. Nattbuss går bort, orkar verkligen inte sitta där med en massa fulla fjortisar som spyr hit och dit och gapar och skriker. Taxi lutar det väl mest åt, men det är ju så dyrt... Ja ja, I-landsproblem kallas sånt här.

Är helt ensam nu, alla andra i familjen har somnat. Ska väl snart lägga mig också, men som vanligt så fastnar man vid Facebook mm mm.
Måste försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon så jag kan bjuda på några trevliga kort sen från vår tjejkväll!

God natt på er ♥

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-09-04 / 23:36:37

INGEN svarttaxi hörru!!!! Då ringer du heller mig!!!!!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-09-05 / 10:48:58

Hoppas ni får det riktigt mysigt ikväll! Du har blivit utmanad i min blogg.

Mia ❤
BLOGG: http://www.improveme.se/makeover 2009-09-05 / 11:20:09

Ha så kul ikväll då! :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: