PREMIÄR

2009-09-14, 09:28:30 / Kategori: Allmänt
Sitter just nu med en stoor kopp äggmjölk till frukost. Första gången jag provar det här, och det var helt ok måste jag säga. Det låter vansinnigt osmakligt, men det funkar om man tillsätter kanel, kakao eller vanilj.
Äggmjölk görs på vatten, smör och råa ägg. Vatten och smör kokas upp och sen häller man i äggen och mixar med en stavmixer. Sen kan man smaksätta efter behov och smak.

Elliot ligger och leker på golvet i sitt babygym. Ska göra oss iordning om en stund, för vi ska till stan med mamma. Vi ska gå till SJ:s hittegodsavdelning, eller vad det kallas. De har i alla fall försäljning på grejer som folk glömmer på tågen. Man kan tydligen fynda rejält, allt möjligt :)

Och ikväll är det då dags att utsätta sig för frivillig smärta. Kl 19 ska vi bort till kompisarna och påbörja tatueringen. Hoppas att allt går bra och att jag kan stå ut med smärtan så att den blir färdig på en sittning. Känns dumt att dra ut på det smärtsamma längre än nödvändigt.
Ska fota under arbetets gång så att ni får se.

Nu ska jag slurpa i mig det sista i koppen och sen hoppa i duschen. Ha en riktigt skön höstdag mina vänner ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: