RITSCH RATSCH...

2009-09-18, 22:14:59 / Kategori: Allmänt
Jag håller på att gå i taket! Tatueringen läker i full fart, och i takt med det så har den naturligtvis börjat klia! Så in i H-VETE dessutom kan jag säga... Det känns som om jag kommer bli psykstörd om jag inte får klia, och det får jag ju självklart inte. Tänk er själva att ha ett myggbett på hela underarmen som ni inte får röra. Borde kanske göra som man gör på små bebisar när de river sig i ansiktet, sätta strumpor på händerna i natt :)

Tindra kom äntligen hem idag. Min älskade lilla docka! Tänk att man tycker att de växer bara på en vecka :) Hon hade dessutom tappat en tand i Norge, så hon var bra mallig. Nu ligger den i en burk och väntar på tandfen :) Vi har dessvärre inga cash hemma, så vi måste nog låta tandfen lämna en liten lapp istället :)
Imorgon blir det en mamma-dotterutflykt, då vi ska gå på bio. Ska se en japansk tecknad film som heter Ponyo. Tindra älskar de filmerna, och denna hade fått jättebra recensioner.

Imorogn är det äntligen dags för min unnardag! Har kommit på förresten att jag ska byta vägdag. Vill inte väga mig på måndagar eftersom det är så snart efter min unnardag. Inbillar mig att det ligger några hg plus då :) Så hädanefter väger jag mig på lördagar istället. Imorgon då med andra ord. Men då lär inte minuset vara så himla stort, eftersom jag vägde mig senast i måndags. Men ett litet minus hoppas jag på.

Nu ska jag gå och dänga huvudet hårt i betongväggen. Kanske får det mig att sluta tänka på the itchy arm...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: