SYSTERDAG ♥

2009-09-26, 21:26:31 / Kategori: Allmänt
Har umgåtts en massa med syrran idag, och det har varit väldans trevligt. Måste bli mer sånt!! Båda två behöver lite bebisdistans ibland :)
Började dagen på Bytingen, där jag köpte en jättesöt liten Bondelid toppluva till Elliot, och en body. Bilder på alla dagens inköp kommer vid ett senare tillfälle.
Sen fortsatte vi mot hängmattan och Musikens hus, där det var barnloppis. Även där fyndade vi en del bra saker, som tex en sovpåse, och massa pyamasar.

Sen drog vi oss tillbaka in mot centrum, och lunch i Saluhallen. Älskar det stället, där skulle jag kunna lufsa runt varje dag. Sååå mycket goda saker överallt:) En latte och en grillad ciabatta senare styrde vi vidare mot HM. Jag hade en 50% rabattcheck, så jag köpte en tjockare jacka till Elliot. Det slank även med ett par raggsockar och ett par skor till honom :)

Imorgon är det dags att jobba för första gången på evigheter! Men ska bara gå bredvid, så tror inte jag kommer slita ihjäl mig. Tur är väl det, för jag tror jag har glömt det mesta :)

Nu ska jag kolla på CSI! Fortsatt trevlig helg!

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2009-09-27 / 21:44:16

Låter som en härlig dag! Har du slutat med LCHF?

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-09-28 / 17:36:03

Härligt med en dag tillsammans med sin syster, det borde jag göra oftare med mina!



Hoppas det gick bra att gå brevid på jobbet, får jag fråga vad du jobbar med? Kanske du sagt och jag har glömt skäms, skäms



Ska bli roligt att ses imorgon, kram Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: