VAD ÄR DET FRÅGAN OM?!

2009-09-12, 22:57:47 / Kategori: Allmänt
Varför vaknade Elliot halv fem i morse?? Och sen somnade han typ inte om förrän vid sju. I alla fall kändes det så, men nu när jag tänker efter så inser jag att det inte stämmer. Han somnade ju om efter att han fick mat, det var ju jag som inte kunde somna om igen för jag fick myrkrypningar i benen.
Tokig unge är det i alla fall, för när han vaknar så börjar han "prata" jättehögt. Och då menar jag högt alltså, plus att han tjuter och tjoar. Bättre än att han vaknar upp och börjar gråta i och för sig...

Vid frukosten såg det ut så här när Jocke fick för sig att prova att ge lite matpure till Elliot. Mindre lyckat åtagande som ni ser :) Det blev ett bad sen som ni kanske förstår.



Efter frukosten åkte vi till Bertilssons stuga vid Delsjön. Vi tänkte fika först, men då var det så himla mycket folk, så vi gick en promenad först. Gick ca 40 min kanske, jätteskönt! Bra att jag fick promenera av mig lite eftersom jag har haft min "unnardag" idag. När vi kom tillbaka till stugan tog jag en kopp kaffe och en kärleksmums. Hur gott som helst!

Världens skäggigaste sambo och en märklig unge ♥

 

 

Ber om ursäkt att jag ser ut som ett miffo på alla bilder. Det är dessutom svårt att fånga Elliot i ett normalt ögonblick :)

 

Efter den mysiga fikastunden bar det av till Netto och Maxi för storhandling. Eftersom det är min unnardag så blev det en chipspåse som jag har knaprat lite på ikväll. Till middag blev det dessutom Burger King, så imorgon får jag allt se till att gå min 5 km runda!

Dags att sova nu, man vet ju aldrig om den lilla apan börjar tjoa vid samma tid imorgon... God natt ♥



Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2009-09-13 / 00:45:50

Kul att se bild på dig!! Du ser inte alls ut som nåt miffo :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: