WORK IN PROGRESS

2009-09-11, 23:06:04 / Kategori: Allmänt
Ikväll har vi varit hos några kompisar och skissat på min tatuering. Såå jäkla kul alltså! Hade med mig typsnitt och en utskrift på blommor som jag tyckte var fina, sen fick han fria hände att skissa upp nåt eget. Och det blev så sjukt jävla bra!! Han är så grym på att teckna så det finns inte.

Så på måndag är det dags att sätta sig under nålen. Spännande, och än är det inte nervöst... Kanske blir det när jag hör surret från maskinen.

Detta är den första skissen som vi även tryckte upp på min arm. Var supernöjd med denna, ända tills han skissade upp en ny. Men den får ni inte se förrän i början på nästa vecka. Kanske inte på måndag då den är nygjord, då är den inte så himla vacker.

Vänster underarm. Denna blir det alltså inte.





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: