????

2010-04-20, 22:07:26 / Kategori: Allmänt
Jag kommer inte på nån bra rubrik, så därför blev det frågetecken.

Tisdagen är snart slut. Trots det dåliga vädret så har jag & Elliot ändå fått gjort en del under dagen. Vi fick bla vår lilla kolonilott, så nu ska här odlas blommor och grönsaker. Tänk, egenodlad färskpotatis till Midsommar :) Yammy!!

Efter det gick vi 5 km slingan, med ett avbrott i centrum, eftersom jag skulle posta ett paket. På vägen hem öppnade himlen sig, och det började tokhagla. Det såg ut som om någon hade hällt en stor säck med kvarnsalt över oss. Elliot blev nog både lite förskräckt och spänd. Han fnissade när han låg i vagnen och fick hagel i ansiktet, men när jag plockade upp honom var det inte lika kul :)

Har lagt ut den lilla vagnen på Blocket, och redan fått en del svar. Kommer en tjej imorgon och kollar på den. Hade varit skönt att bli av med den. Däremot går det trögare för Brion, så jag får nog sänka priset om ett tag

Nu på kvällen fick jag för mig att gå en kvällspromenad, så jag och en kompis stack till Delsjön. Gick inte hela varvet runt, för det blev mörkt väldigt fort. Men vi hann med en kaffe vid den spegelblanka sjön i alla fall. Nice!

Imorgon får det bli ännu en 5 km:are, helst på morgonen, så jag hoppas att vädret skärper till sig lite. Ingen mer snö eller hagel om jag får be!

* GOD NATT! *

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-04-20 / 23:15:37

Jag hänger kanske på imorgon på 5 kilometaren ifall vädret tillåter :) sms:a gärna!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: