NEJ TACK!

2010-04-06, 21:07:25 / Kategori: Allmänt
Jag har inte tid att bli sjuk nu, har ju massa grejer att fixa till Elliots födelsedag. Men halsen river, näsan blir täpptare (finns det ett ord som heter så??) och jag har lite, lite feber. Och så spränger det så där skönt i öronen...

Skit... Det blir att knapra alvedon om det skulle bryta ut.

Avbokade BVC tiden idag också. Elliot var lite dålig i magen igår, så fort han åt bajsade han ganska löst. Inatt bajsade han också så att det läckte genom blöjan. Jag blev så klart supernojjig över magsjuka igen, så jag tog det säkra före det osäkra och avbokade BVC. Ville inte komma dit ifall han skulle lägga en kaskadspya.
Men nu verkar allt ok igen, så det var kanske bara lite för mycket godsaker i påsk :)

Ska lägga mig tidigt ikväll. Natten som gick var svinjobbig. När jag hade varit uppe och bytt blöja på Elliot så kunde jag inte somna om. Låg vaken mellan 3-5 tror jag... Härligt... Men sen gav båda barnen mig sovmorgon till 8.30. Jag satte på TV:n till Elliot när han vaknade, och han blev alldeles stilla som ett ljus, för det var nåt barnprogram med fåglar då :)

Hoppas ni har haft en bra tisdag! Skönt med ännu en kort vecka :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: