4 AUGUSTI

2010-08-04, 22:35:35 / Kategori: Allmänt

Vi har haft en jättetrevlig dag tillsammans med min kusin Marie och min syster och hennes Isabelle.
Började dagen med en brakfrukost a la värsta hotelstyle. Färska frallor, juice, massa färsk frukt och nybryggt kaffe :)


Efter lite prat och chill i soffan gick vi ut en sväng till lekplatsen. Där började snart en minilektion i engelska språket hållas mellan min numera Englandsstadgade kusin Marie, och min totalt (sorry syrran!) bortkollrade syster ;)


En lite sen pannkakslunch intogs sedan hemma, och till kaffet gjorde vi marängsviss. Det smakade inte skit så att det gjorde nåt ;)

Syrran och jag blev helt stela och stumma av förvåning blandat med skräck, när kusin sa att hon ville vispa grädden för hand.
Men skam den som ger sig - det gick!



Med andra ord, en kanondag! Och jag ser fram emot ännu fler såna dagar, då vi bla har planerat en heldag i Götet med Paddanbåttur, Universeum och Liseberg!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: