ÅH JAG MÅSTE HA RETAT GUDARNA...

2010-08-01, 10:18:15 / Kategori: Allmänt
... för jag har bara regn hos mig... :( Nu känner man igen den svenska sommaren igen. Det är väl så här det brukar vara?


Vi har inga som helst planer idag.
Elliot ligger och tar sin förmiddagslur nu, J har förmodligen somnat där inne också. Jag sitter med mitt morgonkaffe och försöker vakna till liv i mörkret. Så sjuuukt trist väder *gnäll*
Tur att vi har resan att se fram emot, där är det ju nästintill solgaranti ;) Just i ögonblicket är jag glad att det inte blev Gotland i detta ovädret!


Har Googlat runt och läst lite om hotellet. Låter kanonbra, alla har gett det fullt betyg. Restaurangen verkar vara en av de bättre i stan, om än lite dyrare. Men det kanske det är värt. Personalen blir dränkta i lovord och beröm. Det finns mycket grönområden, och en liten lekplats för småbarn med gungor och rutschkana (eller ruschelkana som barn säger.) På en av bilderna från i år såg jag dessutom att de har ett soltak över barnpoolen! Stort plus i kanten från min sida!


Blir dessutom mer och mer sugen på att ta en dagstur över till Rhodos, som bara ligger ca en timmes båtresa bort från Marmaris. Hade varit kul att åka dit och kolla hur det är där, kanske testa nån strand. När man ändå är så nära så måste man nästan åka dit ju ;)


Bild lånad från Google





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: