B-VAMPYRER?

2010-08-10, 14:50:43 / Kategori: Allmänt

 

 

Jag och Darling har börjat kolla på True blood. Har hittills sett 5 avsnitt från säsong 1, men jag är långt ifrån imponerad!

Det är så mycket som känns B, och som jag stör mig på... För det första är det väldigt svårt att lyssna på den där sydstatsdialekten hela tiden... Hua mig!

Sen tycker jag överlag att det är ganska dåliga skådespelarinsatser.

Detta blandat med att det är lite för mycket "akta dig för mig, jag är en farlig vampyr"-känsla gör att serien känns lite mesig och löjlig.

 

 

Nu kan det ju hända att den tar sig, men om den inte gör det framöver så vete sjutton om jag orkar kolla...

Är Vampire diaries bättre? Någon som har kollat båda som vet?


Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-08-11 / 13:51:48

Å jag som fullkomligt älskar true blood! :)



Nu är ni snart iväg på er semester och jag är sååå avundsjuk. Vill också! Jag hoppas att vi kommer iväg i höst.



Kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: