DET FINNS EN PLATS FÖR SÅNA HÄR...

2010-08-15, 00:33:44 / Kategori: Allmänt
Det finns en plats för människor som den här mannen. Vad sjutton är det heter nu igen... Hmm.... Jo just det ja!

Och när han hamnar där, vilket jag hoppas är SNART, så hoppas jag även att han får betala för vad han har gjort!

Vissa människor har verkligen förbrukat sin rätt att leva! Jag kan inte med ord beskriva den brutala avsky och äckelkänsla jag känner när jag ser honom på bilden. Hoppas verkligen att någon ger honom vad han förtjänar!




Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2010-08-15 / 11:40:18

Usch!! Men egentligen så undrar jag om män som han förstår att det de gör är fel, för den som gör något sådant där eller överhuvudtaget tänder på småbarn måste ju vara mer eller mindre psykiskt rubbad..



Tack så mycket för din kommentar vännen! Det är inte alltid som barnkläder passar åt mig heller och även om de gör det så brukar de vara för barnsliga, men den här jackan skiljer skulle lika bra ha kunnat finnas på vuxenavdelningen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: