HÖG MUSIK, EGENTID OCH KANSKE EN BIRA?

2010-08-13, 16:31:06 / Kategori: Allmänt
Nu är jag mol alena hemma. Men det känns faktiskt bättre idag än det gjorde igår, innan alla hade åkt.


Nu ska jag dra igång musik på riktigt hög nivå! Kanske blir det en kall öl ikväll, och eventuellt ska jag försöka sätta mig in i bloggdesignvärlden. tror det sistnämnda kommer misslyckas totalt, men jag ska surfa runt lite och se vad jag kan åstadkomma...


Maestro - music please!!





Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-08-13 / 16:42:13

Jag går in på Lager, lagerstil, skugga... opacitet 64%, avstånd 1, storlek 8. Sen väljer jag lager, lagerstil, ramlinje... storlek 8 (oftast), position insidan, och sen färg (FFFFFF) så det blir vit. Hoppas du blev lite klokare. ;-) Kram!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-08-13 / 17:16:19

Jag har faktiskt frågat en annan bloggerska som är väldigt duktig. :-) Elin heter hon, har bloggen Ett hus till oss - superduktig, gullig och väldigt hjälpsam.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: