LIANER I LÅNGA BANOR

2010-08-30, 08:43:50 / Kategori: Allmänt
Här hemma verkar förkylningen ha tagit ett fast grepp om tre av fyra familjemedlemmar. Efter att vi kommit hem så har alla utom jag blivit kanonförkylda. Eller ja, barnen var förkylda redan nere i Turkiet, men nu hostar båda två och snoret rinner i långa lianer. J kände sig också kass igår, så vi får väl se om han klarar hela första dagen på jobbet.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Själv är jag däremot dödstrött!! Hur kan man bli tröttare efter semestern än man var före?? Det är ju ungefär som om man skulle bli hungrig efter att man ätit middag...
På tal om middag - idag tänkte jag börja mitt nya liv. Igen. För 47:e gången i år. Nu ska här tränas och jag ska dra ner markant på de snabba kolhydraterna. Ikväll tänkte jag testa core för första gången, det blir spännande!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nej, kaffet är klart. Ett desperat försök att vakna till liv i detta höstmörker...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: