DE VÁ ÄNNA EN REKTEGT GÓ HELG!

2010-02-08, 13:21:45 / Kategori: Allmänt
Helgen som gick var riktigt trevlig.

Fredagen bjöd ju på tjejmiddagen här hemma hos mig. Sju underbara mammor kom på besök, och vi åt en massa gott och drack lite vin. Det pratades och pratades, och det är så skönt att få sitta helt ostörd och ha vuxentid. Inga små som gråter eller rycker i mammas ben.
Det blev inte så väldigt sent, men det var skönt på ett sätt. Jag var ganska trött ändå och stupade i säng och somnade nog omedelbart :)

På lördag "morgon" väcktes jag av att Jocke ringde. Blev arg som ett bi, men klockan var ändå över tio, och jag hade för en gångs skull fått en hel natts sammanhängande sömn. Och jag saknade ju lilleman, så de kom hem. Fick en jättepuss och kram av Ellioten ♥

Vi åt frukost och sen bar det iväg på shopping. Elliot behövde en massa byxor, då alla har blivit för små. Köpte jeans, hängslebyxor, såna där mjuka plyschbyxor från Lindex mm mm.
Var även och hämtade jackan som vi vann på tradera, den var kanonfin och blev invigd idag faktiskt :)

 

Igår skulle vi åkt till IKEA, men ingen av oss var väl direkt upplagda för det. Söndagar brukar ju vara rena rama kalabaliken där. Alla vallfärdar till IKEA på söndagar. Så vi var hemma hela dagen. Plockade lite, tvättade, tog det lugnt och hade en ganska skön dag.

Jag och Elliot gick och la oss vid 4 tiden och vaknade runt sju, så vi fick en rejäl skön sovstund också. Det behövdes nog, för natten som gick var ganska jobbig sovmässigt sett. Måste vara nån asjobbig period Elliot är i nu, för han "vaknar" och är helt hysterisk med en gång, och det går inte att trösta honom :( Får hoppas att det går över snart...

 

 

Hurra, hurra!!

Elliot blir 10 månader idag!

♥ ♥ ♥


Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2010-02-08 / 18:23:28

Precis så var Oscar vid 9-10 mån. Vaknade och tokgrät utan att riktigt vakna till. Men det gick över :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: