HUR MYCKET KOSTAR DET??

2010-02-09, 09:12:43 / Kategori: Allmänt
De senaste veckorna när Elliot har börjat vakna mycket tidigare än vad mamman är nöjd med, så har en slags handel inletts.
Först sätter jag på TV:n, i hopp om att just denna morgonen gillar min unge, precis som alla andra ungar, att se på Dora tex. Det funkar i ca 2 minuter, sedan hör jag hur barnet otåligt tuggar på spjälsängen... Jag hör även hur han börjar greja med smutstvätten, eftersom tvättkorgen står i fotänden på hans säng.

Då är det dags att börja köpslå. Hur mycket sömn extra kan man mamman få om du får den här lilla skallran? Eller den här boken? Eller den här jätteprassliga saken? Eller fjärrkontrollen? Eller den lilla mackapären som man kan lyssna på fosterhjärtat med??

Jisses, ni hör ju. Mamman blir mer och mer desperat efter att få ynka fem minuters sömn till... Det lyckas. Aldrig. Typiskt.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-02-09 / 10:25:53

Men lille Elliot då, har han glömt av tjusningen med att sova?! ;) kram!

Karin
BLOGG: http://ksliv.blogg.se/ 2010-02-10 / 07:57:05

OT, Sv: Hej! När jag beställde dom fanns dom på Sale och är från Divided. Om du hittar dom så kan det vara bra att veta att dom är lite stor i strl. Jag är en 36a och köpte det men jag skulle nog ha tagit en 34 egentligen. Kan vara bra att veta när man klickar hem sådär :] Hoppas att du hittar på dom. Vilken fin design förresten! Helt underbar :D Ha det fint!

Tova
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/trasslet 2010-02-16 / 11:57:15

Men åh, vilken mysig blogg!

Och skojigt att du också har en liten Elliot, hihi! (Fast min är bara 1 månad - idag, faktiskt) Och också med en mörk liten kalufs ;)



Hoppas ni har en fin tisdag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: