JAG BRÖT MITT EGET LÖFTE...

2010-02-01, 13:11:25 / Kategori: Träning
Jag har brutit mitt Nyårslöfte! Det där om att jag aldrig ska gå på nån idiotisk diet igen... Här sitter jag nu, inne på dag 8 med bara shakes.

Fast löftet var iofs att jag inte skulle må dåligt av det, eller...? Och denna gången har det gått jättemycket bättre än förra omgången när jag körde Cambridge. Nu dricker jag Naturdiet, och då får man dricka 5 påsar om dagen istället för bara tre med Cambridge.

Ska bara köra ett par dagar till, sen är det GI ett tag som gäller, för att sedan starta om med shakes framöver igen för en kortare period.

Måste komma igång ordentligt med träningen igen också! Nu blir det bara en gång i veckan, vilket är alldeles för lite!

Ja ja, lite positivt för det väl med sig. Efter första veckan är jag 3 kg lättare i alla fall :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: