JAG ♥ SKIVSTÅNG = SANT

2010-02-16, 12:00:37 / Kategori: Träning
Tränade det vanliga skivstångpasset igår. Varje måndagmorgon vill jag bara kräkas och slippa gå till träningen på kvällen. Det är fortfarande segt att komma iväg. Men när jag väl kommer iväg så är det ju så sjukt roligt att jag inte vill att det ska ta slut!

Instruktören är hur gó som helst, en riktig bite till tjej. En rejäl muskeltjej, utan att vara biffig liksom. Men hon är stor. Hon kör så himla bra pass, musiken är grym och upplägget är super. Jag är nästan lite kär i henne för att det är ett sånt bra pass!

Imorgon har jag bokat in mig på skivstång/kondition. Hur det nu ska gå... Det är ett vanligt 60 min skivstångspass som avslutas med 15 min kondition/intervallträning. Blir intressant.

Ville gått på spinningen ikväll, men missade att boka plats, och det blir fullt så jäkla snabbt. Gäller att vara på hugget nu när alla satsar på beach 2010 :)

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-02-16 / 17:48:21

ohhh god! Du är lite för duktig nu och ger mig dåligt samvete. Men du unnar dig en semla idag va;)

Kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: