NÖJD!

2010-02-18, 22:43:32 / Kategori: Träning
Veckans träning ser än så länge ut så här:

Mån Skivstång 60 min
Tis Vila
Ons Skivstång/kondition 75 min
Tor Spinning 60 min

Skivstång/kondition var löjligt jobbigt. Men jag kommer nog fortsätta gå på det passet också, för det är nog jäkligt effektivt.

Spinningen idag var tuff, det känns i benen att jag har tränat en del tidigare i veckan. Så imorgon blir det en vilodag!

Har bestämt mig för att inte väga mig mer denna månaden heller. 1 mars får bli nästa vägning. Det stressar mig så mycket, det där med viktnedgång och allt... För min del stör det mer än peppar tror jag. Klart det peppar att se minus på vågen, men man kanske inte ska väga sig varje dag :)

Jag kommer fortsätta träna på nu när jag har kommit igång, men jag kommer inte direkt köra nån speciell diet. Ska jag träna som jag gör nu, kanske lite mer tom så behöver jag få i mig av allt. Det får bli tallriksmodellen helt enkelt!

Ska mäta mig imorgon om jag kommer ihåg det, och sen får vi se den 1 mars om det har hänt något :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: