SOVMORGON = BESTRAFFNING

2010-02-11, 12:38:30 / Kategori: Allmänt
I natt sov Elliot i sin säng hela natten. Han somnade där själv igår, jag satte honom i sin säng, han grejade runt lite med sina nallar och sen blev det tyst. Inget skrik eller bråk. Har gett honom nappen två gånger i natt när han har gnytt. Han kanske inte ens hade behövt den, men jag stoppade in den för säkerhets skull. Allt för att slippa eventuella utbrott...

Sen vaknade han inte förrän kl.6 när Jocke gick upp. Då fick han välling, åt hela flaskan och somnade om igen. Kvart i nio vaknade vi :) Sååå skönt att känna sig lite utsövd för en gångs skull.

Men sen, var det som att det snälla barnet som sov länge skulle straffa sin mamma. Payback-time... Det har gnällts utan dess like hela förmiddagen! Jag kan inte gå längre än en meter ifrån honom, då stramar det i navelsträngen och han börjar gnälla eller gråta.

Puh... Till slut så somnade han i alla fall i sin säng, och där ligger han än. Har sovit ganska länge nu, så snart är det väl full fart i stugan igen.

Jag är så sjukt sugen på semlor!!! Måste kanske tom äta en idag... Ska försöka komma iväg på afrodansen ikväll också, men vi får se om jag hinner. Allt ska ju packas och göras klart inför den stora resan till Strängnäs imorgon :)

Sover upp-och-ner-på...





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: