ERA HALA ÅLAR!!!!!

2010-01-08, 11:51:32 / Kategori: Allmänt
Förbannade golvläggare!! Han kom imorse och skulle beskåda sitt misstag. Men inte f*n att han höll med om att det var dåligt gjort, nej nej. Han skulle nog hellre dö än att erkänna det. Alla fel berodde enligt honom på att golvet är ojämnt. Därför har plattorna hamnat på sniskan, och därför är det skarvar mellan plattorna. Listerna som ser bedrövliga ut hade han liksom inget svar på, utan ska sätta upp nya.

Jag vill inte ha nya fula lister!! Jag vill ha helt andra lister, vanliga fotlister, vita tack! Och ett golv som inte ser ut som att jag själv har lagt det på fyllan!

Karin
BLOGG: http://ksliv.blogg.se/ 2010-01-08 / 15:09:38

Suck! Många hantverkare är ett folk för sig. Dom flesta jag har varit i kontakt med har varit jävla sk'tar om jag ska vara ärlig. Hoppas att det ordnar sig nu och stå på er! Det gäller att vara bestämd, stenhård men inte otrevlig. Ha en bra helg nu! Kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: