JAG ÄR EN BESTÄMD TYP

2010-01-23, 00:07:39 / Kategori: Allmänt
Jag är en sån där människa som är väldigt bestämd. Eller åtminstone vill jag få det att verka som att det är så :) I själva verket finns det nog inte så många som är så obeslutsamma som jag är.

Dagens exempel: Vi har ju redan bokat en liten lägenhet i ett hus på Gotland i augusti. Bokat, men inte betalat än. Därför så känns det inte helt spikat till 100 %, så jag har lite då och då kollat runt efter annat boende, mest för skojs skull.
Och idag, som en liten gåva från himlen hittade jag det här underbara huset!

Klickbara!

 

Bilder lånade från annons på Blocket

 

Är det inte fint så säg?! Jag är alldeles kär ♥ En liten kalkstensflygel med blommande trädgårdsrum, uteplats med rosor, lavendel och jasmin, ett växthus med sittplatser i, cyklar att låna och ca 5 km till de kilometer långa sandstränderna. Avskild trädgård som är flera hundra kvm stor, och gungor för barnen.

 

Så nu lutar det åt att jag kommer avboka det andra och boka detta istället. Det skiljer bara 200 kr, plus att de som äger det här bor rakt över gatan, ca 100 m bort. Skulle man behöva hjälp med något så finns de där. På det andra stället bodde ägaren i Visby, ca 3 mil bort från semesterhuset.

 

Detta ser dessutom betydligt modernare ut. Fördelen med det andra var väl avståndet till närmsta strand, som var 300m. Men det var tydligen en liten strand som brukar vara välbesökt.

 

Min magkänsla säger mig att jag skulle tokälska det här stället. Det ser så vackert ut att jag vill åka idag!



Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-25 / 14:40:12

Du har en award att hämta inne hos mig! :-)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: